Vážení návštěvníci! V období od 21. prosince 2024 do 5. ledna 2025 nebude naše zákaznická linka dostupná.
V tomto období nás ale můžete pořád kontaktovat prostřednictvím e-mailu a také zadávat své objednávky.

Je pre vás vstup a výstup z vane náročný? Ideálnym riešením sú dvere do vane!
Zákaznícka podpora: Po-Pi: 8:00-17:00
Tento web a jeho obsah sú chránené autorskými právami. Akékoľvek kopírovanie, zverejňovanie alebo ďalšie šírenie je prísne zakázané, porušuje autorské práva a bude okamžite právne riešené. UDOOR dvierka do vane. Všetky práva vyhradené 2010-2025. UDOOR dvierka do vane sú chránené priemyselným vlastníctvom.
Je pre vás vstup a výstup z vane náročný? Ideálnym riešením sú dvere do vane!
Zákaznícka podpora: Po-Pi: 8:00-17:00

Všeobecné Obchodné Podmienky obchodnej spoločnosti

UDOOR Care s.r.o.

Sídlo: Nové sady 988/2 Brno PSČ 602 00

IČO: 22011056

DIČ: CZ22011056

Pre účel predaja tovaru prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na webovom sídle: www.udoor.sk

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1 Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) obchodnej spoločnosti UDOOR Care s.r.o., so sídlom Nové sady 988/2 Brno PSČ 602 00, IČO: 22011056, zapísanej v obchodnom registri pod vložkou číslo CZ22011056 (ďalej len predávajúci), upravujú v súlade s ustanovením § 273 zákona č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe objednávkového formulára a zmluvy o dielo (ďalej len zmluva) uzatvorenej medzi predávajúcim a fyzickou osobou (ďalej len objednávateľ) prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je prevádzkovaný cez webové sídlo predávajúceho umiestnenej na internetovej adrese [www.udoor.sk] (ďalej len webová stránka).

1.2 Výnimky z obchodných podmienok 

Obchodné podmienky sa nevzťahujú na situácie, keď objednávateľom je právnická osoba alebo osoba, ktorá objednáva tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo samostatného výkonu povolania.

1.3 Možnosť odlišných podmienok

V zmluve je možné dohodnúť podmienky odlišné od tých predložených v týchto VOP. Odchylné dojednania v zmluve majú prednosť pred týmito VOP.

1.4 Neoddeliteľná súčasť zmluvy 

VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Zmluva a VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku a možno ich uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

1.5 Možnosť zmien 

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť alebo dopĺňať tieto VOP. Postúpené zmeny neovplyvnia práva a povinnosti, ktoré vznikli v čase právoplatnosti predchádzajúceho znenia VOP.

2. UZAVRETIE ZMLUVY

2.1 Prezentácia tovaru 

Akákoľvek prezentácia tovaru na webovej stránke obchodu má informatívny charakter.

2.2 Uzavretie zmluvy na diaľku 

Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom webovej stránky predávajúceho. Pre objednanie tovaru môže objednávateľ využiť nasledujúce spôsoby: vyplnením objednávkového formulára na webovej stránke, e-mailom alebo telefonicky.

2.3 Potvrdenie objednávky 

Vo všetkých prípadoch obdrží objednávateľ potvrdenie o prijatí objednávky na svoj e-mail.

2.4 Objednávkový formulár 

Pre účel objednania služby, objednávateľ vyplní objednávkový formular cez webovú stránku predávajúceho. Objednanie prebehne kliknutím na tlačidlo „Objednávka”. Následne sa otvorí objednávkový formulár. Do formulára vyplní objednávateľ meno, priezvisko, adresu, e-mail, telefón, voliteľne aj firmu, prípadne IČO, DIČ, a vyberie spôsob platby.

2.5 Potvrdenie súhlasu s VOP 

Na konci objednávkového formulára potvrdíte svoj súhlas aj s týmito VOP. Pred odoslaním objednávky máte ešte možnosť skontrolovať a zmeniť údaje vložené do objednávkového formulára, vrátane zmeny Vami vybraných produktov. Ak údaje sedia, objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“ pod objednávkovým formulárom.

2.6 Dodanie a montáž 

Predávajúci zabezpečí dodanie a montáž na mieste určenom objednávateľom v rámci územia Slovenskej republiky.

2.7 Správnosť údajov 

Akonáhle je objednávka odoslaná, predávajúci považuje uvedené údaje za správne. Neodkladne po obdržaní objednávky odošle predávajúci objednávateľovi potvrdenie o jej prijatí na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v objednávkovom formulári. Potvrdenie je generované automaticky systémom.

2.8 Uzavretie kúpnej zmluvy 

Kúpna zmluva je uzavretá medzi predávajúcim a objednávateľom až po doručení potvrdenia objednávky predávajúcim. Potvrdenie o prijatí objednávky je doručené na e-mailovú adresu objednávateľa názvom Potvrdenie objednávky.

2.9 Dodatočné potvrdenie objednávky

Predávajúci je vždy oprávnený na základe objednávky (zmena objednaného tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady) požiadať objednávateľa o dodatočné potvrdenie konečnej sumy objednávky (napríklad písomne či telefonicky). Ak je vaša vaňa vybavená plastovým/dreveným/plechovým/umakartovým čelným panelom, je bežné, že je potrebné tento panel počas inštalácie vymeniť, pretože po vyrezaní nemusí byť vhodný pre inštaláciu dvierok. V týchto prípadoch sa na zakrytie čela vane používa silné plastové čelo s lesklým povrchom. Náklady na túto výmenu vám odkomunikuje náš zákaznícky servis.

2.10 Použitie komunikačných prostriedkov na diaľku 

Objednávateľ súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatvorení zmluvy. Náklady vzniknuté objednávateľovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory) si hradí objednávateľ sám.

2.11 Zrušenie objednávky 

Objednávku možete bezodkladne zrušiť až po moment doručenia potvrdenia o prijatí objednávky predávajúcim. Po uzavretí zmluvy možno zmluvu zrušiť len dohodou alebo odstúpením od zmluvy tak, ako to je predložené v týchto VOP a zmluvou.

2.12 Súhlas s okamžitým plnením 

Týmto objednávateľ súhlasí s okamžitým poskytnutím plnenia podľa zmluvy a je vedomý toho, že jeho právo na odstúpenie zaniká momentom začatia inštalácie.

3. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1 Spôsoby uhradenia ceny 
Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa zmluvy môže objednávateľ uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
Bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho č. 6644895329/0800, vedený v Českej sporiteľne;
Bezhotovostne platobnou kartou;
Bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány Revolut pay;
V hotovosti alebo kartou na mieste inštalácie.
3.2 Možnosť platby prostredníctvom BNPL aplikácie 
Zachováva sa možnosť platby prostredníctvom tzv. ‚BNPL‘ aplikácie (Odložená platba). Ak je táto služba na stránkach aktívna a ak objednávateľ súhlasí s podmienkami využitia tejto služby ‚BNPL‘, ponúkame možnosť úhrady ceny za tovar v splátkach.
 
3.3. Záväzok uhradiť cenu 
Zákazník sa zaväzuje uhradiť cenu vo výške dohodnutej vopred, cena dohodnutá je vrátane všetkých daní a poplatkov.
 
3.4 Úhrada nákladov na dodanie 
Spoločne s kúpnou cenou je objednávateľ povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s dodaním tovaru v dohodnutej výške, ak nie je uvedené výslovne inak.
 
3.5 Zmena cien pred uzavretím zmluvy 
Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeny cien pred uzavretím zmluvy, a to v prípade, keď sa jedná o iné práce súvisiace s inštaláciou dvierok.
 
3.6 Splatnosť kúpnej ceny 
V prípade platby v hotovosti, prevodom alebo kartou je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru v deň inštalácie.
 
3.7 Postup pri platbe prostredníctvom platobnej brány 
V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
 
3.8 Úhrada kúpnej ceny pri bezhotovostnej platbe 
V prípade bezhotovostnej platby kupujúci uhradí kúpnu cenu príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho v deň dodania tovaru.
 
3.9 Záloha alebo iná obdobná platba 
Predávajúci nepožaduje od kupujúceho zálohu či inú obdobnú platbu.
 
3.10 Úhrada kúpnej ceny pred inštaláciou 
Úhrada kúpnej ceny pred inštaláciou nie je zálohou.
 
3.11 Dodanie tovaru 
Tovar je kupujúcemu dodané na adresu určenú kupujúcim v objednávke v rámci území Slovenskej republiky.
 
3.12 Náklady na dodanie tovaru 
Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe dodania tovaru sú uvedené v objednávkovom formulári objednávateľa a v potvrdení objednávky od predávajuceho. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe odlyšnej požiadavky objednávateľa, nesie objednávateľ riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
 
3.13 Povinnosť prevziať tovar 
Predávajúci je podľa zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené objednávateľom v objednávkovom formulári. Objednávateľ je povinný prevziať tovar pri dodaní, to znamená zabezpečiť prístup do kúpeľne.
 
3.14 Opakované doručenie tovaru 
V prípade, že je kvôli situácií objednávateľa nutné doručovať tovar opakovane alebo iným spôsobom, než ako bolo uvedené v objednávkovom formulári, je objednávateľ povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
 
3.15 Kontrola tovaru pri prevzatí 
Pri prevzatí tovaru je objednávateľ povinný skontrolovať bezchybný stav tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto neodkladne oznámiť.
 
3.16 Nutnosť vykonania iných prác 
Ak po podpise zmluvy nastane nutnosť vykonania iných prác alebo dodávok, než tých, ktoré boli predmetom zmluvy, v takom prípade bude predávajúci oprávnený jednostranne zvýšiť cenu, najmä o náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s vykonaním týchto nutných prác alebo dodávok k dokončeniu diela.
 
3.17 Vystavenie daňového dokladu 
Predávajúci vystaví objednávateľovi daňový doklad – faktúru po uhradení ceny tovaru a zašle ju v elektronickej podobe na elektronickú adresu objednávateľa, prípadne ho pošle poštou na adresu do 14 dní.
 
3.18 Elektronická fakturácia 
Spoločnosť používa elektronickú fakturáciu. Prijatím týchto VOP objednávateľ súhlasí s použitím elektronickej fakturácie.
 
3.19 Platca DPH 
Predávajúci UDOOR Care s.r.o., je plátcom dane z pridanej hodnoty.
 
3.20 Nadobudnutie vlastníckeho práva 
Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov za dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za poškodenie či za stratu tovaru prechádza na objednávateľa momentom prevzatia funkčne nainštalovaného tovaru alebo momentom, keď mal objednávateľ povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou tak neurobil.

4. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ DISTANČNÝM SPÔSOBOM

4.1 Právo na odstúpenie od zmluvy

Objednávateľ, ktorý uzavrel zmluvu ako spotrebiteľ, má právo od zmluvy odstúpiť, a to akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením urobeným voči predávajúcemu, napríklad informáciou cez zákaznícku linku telefonicky, alebo e-mailom.

4.2 Lehota na odstúpenie od zmluvy 

Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní odo dňa doručenia potvrdenia objednávky, avšak najneskôr do dňa inštalácie.

4.3 Výnimky z práva na odstúpenie 

4.3.1 Objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy ak plnenie začalo (t.j. začali prípravy k inštalácii) s predchádzajúcim výslovným súhlasom objednávateľa ešte pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy poučil objednávateľa, že poskytnutím plnenia zaniká právo odstúpiť od zmluvy.

4.3.2 V prípadoch, keď má kupujúci v súlade s ustanovením § 19 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku právo odstúpiť od zmluvy, je predávajúci tiež oprávnený kedykoľvek odstúpiť od kúpnej zmluvy, a to až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom. V takom prípade vráti predávajúci objednávateľovi kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to bezhotovostne na účet určený objednávateľom.

4.4 Nárok na kompenzáciu škody

Nárok na úhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku objednávateľa na vrátenie kúpnej ceny.

5. NÁROK NA ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY

5.1 Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom nároku na zodpovednosť za vady sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 499 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb., občiansky zákonník a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).

5.2 Predávajúci odovzdá objednávateľovi tovar v dohodnutom množstve, kvalite a prevedení. Predávajúci nesie zodpovednosť za kvalitu a inštaláciu tovaru.

5.3 Ak to to nie je inak preferované objednávateľom vopred, predávajúci bude pri inštalácií postupovať podľa podmienkach dohodnutých v zmluve.

5.4 Nárok na zodpovednosť za vady nesie predávajúci najmenej v takom rozsahu, v akom trvá zodpovednosť výrobcu za vady pri výrobe tovary. Objednávateľ je oprávnený uplatniť nárok na zodpovednosť predávajúceho za vady, ktoré sa vyskytnú u spotrebného tovaru v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia.

5.5 Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Objednávateľ je oprávnený uplatniť nárok, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe desiatich rokov od prevzatia.

5.6 Svoj nárok uplatňuje objednávateľ u predávajúceho v mieste inštalácie.

5.7 Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady môže upravovať reklamačný poriadok predávajúceho.

5.8 V prípade výskytu vád môže objednávateľ predložiť predávajúcemu reklamáciu, predávajúci zhodnotí stav a vyrieši reklamáciu podľa svojho uváženia, t.z. odstráni vady dodaním nového tovaru bez vád, alebo odstráni vady opravou tovaru.

6. OSTATNÉ PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

6.1 Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru.

6.2 Vybavovanie sťažností objednávateľov zabezpečuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy [info@udoor.sk]. Informáciu a odpovede o vybavení sťažnosti objednávateľov odošle predávajúci na elektronickú adresu objednávateľa, odkial sťažnosť inicioval.

6.3 Subjektom alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát – odbor pre medzinárodné vzťahy a ADR, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27. Všetky podrobnosti k alternatívnemu riešeniu sporov sú uvedené na webovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie: www.soi.sk.

6.4 Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva v určenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

6.5 Objednávateľ týmto preberá na seba nebezpečenstvo náhodnej skazy v zmysle § 590 zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník.

7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV, AUTORSKÉ PRÁVA K TOVARU

7.1 Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (Všeobecné nariadenie o ochrane údajov) súvisiacu so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.

7.2 Pri uzavretí zmluvy poskytuje objednávateľ jeho osobné údaje, nakoľko poskytnutie a spracovanie osobných údajov objednávateľa je nevyhnutné pre plnenie zmluvy uzavretej medzi objednávateľom a predávajúcim.

7.3 Poskytnutím osobných údajov objednávateľ berie na vedomie ich spracovanie a uchovanie na účely umožnené podľa platnej právnej úpravy na ochranu osobných údajov.

7.4 Objednávateľ berie na vedomie, že programové vybavenie a ďalšie súčasti tvoriace e-shop (vrátane fotografií ponúkaného tovaru) sú chránené autorským právom. Objednávateľ sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace e-shop predávajúceho.

8. OBCHODNÉ OZNÁMENIA A COOKIES

8.1 Objednávateľ súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu objednávateľa a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúceho na elektronickú adresu objednávateľa. Predávajúci plní svoju informačnú povinnosť voči objednávateľovi v zmysle čl. 13 nariadenia GDPR súvisiace so spracovaním osobných údajov objednávateľa na účely zasielania obchodných oznámení prostredníctvom osobitného dokumentu.

8.2 Objednávateľ súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné uskutočniť a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač objednávateľa, môže objednávateľ súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať. Viac informácií: https://udoor.sk/zasady-ochrany-osobnich-udaju/

9. DORUČOVANIE

9.1 Za doručené sa považujú aj oznámenia, ktoré boli adresátom odmietnuté a ktoré neboli doručené v úložnej lehote, alebo ktoré sa vrátili ako nedoručiteľné.

9.2 Zmluvné strany si môžu bežnú korešpondenciu vzájomne doručovať elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty uvedenú v užívateľskom účte objednávateľa, či na adresu elektronickej pošty uvedenú objednávateľom v objednávke, prípadne na adresu uvedenú na webovej stránke predávajúceho.

10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

10.1 Ak vzťah založený zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, strany sa dohodli že ich zmluvný vzťah sa bude riadiť slovenským právom. Týmto objednávateľ nie je zbavený ochrany podľa ustanovení čl. 6 ods. 1 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo dňa 17. júna 2008 o práve rozhodnom pre zmluvné záväzkové vzťahy (Rím I).

10.2 Ak sa niektoré ustanovenie obchodných podmienok stane neplatným alebo neúčinným, ustanovenie bude nahradené novým ustanovením, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

10.3 Kúpna zmluva spolu s obchodnými podmienkami môže byť predávajúcim archivovaná v elektronickej podobe a nie je prístupná.

10.4 Kontaktné údaje predávajúceho: korešpondenčná adresa Nové sady 988/2, 602 00 Brno, Česká republika, adresa elektronickej pošty info@udoor.sk, telefón +420 606 440 848.